Här händer det grejer.

I tisdags eftermiddag pratade jag med Klint på msn och han hade mailat på en hund.
Helt plötsligt befinner vi oss på E4 på väg till Falköping. Vi började åka vid 7 tiden och var inte framme förrän 5 i 10. 2 små vovvebebisar och en vovvemamma mötte oss i hallen. Vi stannade där ganska länge men till slut tyckte jag att det var dags att åka hem. Jag var ju den enda med körkort och kände att jag började bli ganska trött..
Kvart över 2 var vi hemma i skägget igen. Lilla Rockie var jätte duktig under bilfärden. Han låg mest och sov.

Igår åkte jag, Elin och Mulla till stallet. Jag fick rida på Lady och det gick faktiskt ganska bra. Jag gav inte upp utan red hela tiden och red faktiskt barbacka upp till hagen också. *stolt*
Vid kvart i 7 igår kväll kom alla vikarier från jobbet. Vi satt ute på gräsmattan och drack lite. Riktigt trevligt var det.
Dom åkte hem lite efter 12, vilket var ganska lagomt för jag var riktigt trött.
Idag har jag inte gjort någonting nästan.. Bara varit hemma och slappat.

Imorgon blir det jobba mellan 7 och 14. Janika skulle kommit imorgon med men hon gör inte det. Tyvärr..
Så då ska Anna på hemligt uppdrag istället... Haha, nu vart ni nyfikna va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0