Guess who's back!?

Nu känns det som att Anna har hittat hem igen. Skönt! Har haft några dagar av ångest och tankar men idag vaknade jag med ett leende på läpparna och med mer ork än jag haft på väldigt länge, trots att jag är sjuk.
Nu tvättar och städar jag. Det har jag inte haft ork till på ett väldigt bra tag så ni kan ju tänka er hur det ser ut hemma hos mig. Är inne på min 3e maskin med tvätt. Har diskat och städat köket. Vikt tvätt från förra gången jag tvättade, vilket jag inte minns när det var, och nu ska jag plocka ur min bokhylla och fästa baksidan på den. Damma tv-bänken och sen ska jag sätta upp lite tavlor så det blir mer hemma. Funderar på att möblera om också, fast det blir nog inte idag. Blir till helgen i så fall. Jag har fått tillbaka min ork och mitt liv känns det som. Och nu ska INGEN få ta det ifrån mig.

Vänner är nog det bästa. Det kanske inte var meninge
n att det skulle vara något annat.

Näe. Nu kan jag inte sitta här längre. Det kliar i fingrarna!

Just det! Garderoben har jag städat också! :D



Feels good to be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0