PMS och mobil bekymmer

Jag har nog pms nu. Jag blir föbannad för allt och ingenting och i nästa sekund så gråter jag. Suck.
Tom har åkt iväg en sväng. Hade en liten dust med honom innan, för lite kattmat, då är man fan känslig.
Jag är fortfarande lite osäker, men det ger sig väl med tiden hoppas jag.

Idag har det inte hänt mycket alls. Ingenting faktiskt. Förutom att jag fått mina tider till jobbet i sommar. Skönt, ska bara pussla ihop dom med tiderna från det andra jobbet, vilket inte borde vara något problem då ingen av tjänsterna är en 100 % tjänst. Så ringde syster yster idag med. Hon köpte en snygg mobil för ett tag sedan som hon nu har tröttnat på, så hon frågade om jag var sugen på att köpa den. Har inte pengar till att köpa den men jag funderar på att byta med den jag har nu. Dom är ju likvärdiga i pris och jag är så trött på min mobil. Inga bra bilder tar den, vilket syrrans mobil gör.

Så nu frågar jag er:

Ska jag ha kvar min gamla vanliga Nokia?


Eller ska jag byta till en LG?

(Tangentbordet går att trycka in.
Det är ju en "slide")

My destiny lies in your hands!

Kommentarer
Postat av: Olga

Hej hej!



Såg att du ville börja dra med din hund :) Adda mig på msn så kan vi prata lite ingående om det! olga[email protected]

2009-04-22 @ 11:05:34
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tycker du byter =) Kul med omväxling =)

2009-04-22 @ 17:57:02
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0