Pannkakor

Hemma igen efter Bion, som var förbannat bra, sög det lite i magen och Anna ville ha någonting att äta. Pannkakor går ju fort att göra så det slänger vi ihop, tänkte jag.
Öppnade kylskåpet och upptäckte att jag har ju ingen mjölk. Hur gör jag då? Kan man göra pannkakor utan mjölk? Blev lite ledsen och besviken men slog upp datorn och googlade (Vad gjorde man innan google?) och där fanns det. Man kan göra pannkakor utan mjölk! Dom ska tydligen bli frasigare. Så nu står jag här i köket och gräddar vaniljpannkakor för glatta livet. Väntar på att Tom ska komma hem också. Saknar honom den lille fan!

Få blogga imorgon och informera om pannkakorna vart godare med eller utan mjölk.

Kommentarer
Postat av: Lina

hur vart dom då?? pöss

2009-04-27 @ 00:55:05
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0