Heartbeats




Låten passar så förbannat bra in idag. Den känns som mitt humör är just nu.
Ledsen, sårad och förbannad.
Lyssna på den också och säg vilken ni tycker är bäst.






Varför kan inte jag få höra att jag är vacker?
Varför kan inte jag få känna att jag faktiskt räcker till och duger som jag är?
Tårarna är på väg ner för mina kinder hela tiden och näven är på väg att knyta sig för att åka rakt igenom någonting.
Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin innan har varit arg på detta sätt förut, kan ju bero på att det aldrig har hänt mig.
Jag vill bara få en kram, eller en puss ibland utan att behöva be och tjata.

Kommentarer
Postat av: Jen

puss puss puss! du ÄR vacker.

2009-04-14 @ 16:52:03
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är vackrast på denna jord Anna! Min älskade Pumpe!! Saknar dig!!

2009-04-16 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0