Har tråkigt.

Sitter i min ensamhet och har tråkigt. Var Tom är har jag ingen aning om men han dyker väl upp förr eller senare hoppas jag.

Tänkte att jag skulle fördriva tiden lite så jag började google lite olika namn och kom fram till att Heike är ett tysk TJEJ namn. Grattis killen, du är numera en tjej. Mitt namn har jag redan googlat och hittade inget roligt men Tira googlade jag. Och den hon delar namn med hade jag ingen aning om att hon gjorde. Här är en bild på henne i alla fall.





Ni ser väl likheterna?

Kommentarer
Postat av: sundarii

Damn, vad lika de är! :P

2009-04-19 @ 08:29:00
Postat av: goggo

sjukkt lika det är ju fel på folks ögon om dom inte ser likheten:P

2009-04-19 @ 18:13:24
Postat av: Lina

Haha söt.. ;)

2009-04-19 @ 18:26:01
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Cissi

nämen vad söt. :)

2009-04-24 @ 09:23:47
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0