piercing o hockey!

Idag har Anna varit riktigt modig!
Åkte till Federal för att Janika skulle kolla till sina piercingar och byta staven i nacken. Vi fick sitta och vänta så förbannat länge så jag tänkte att då kan jag lika gärna pierca mig jag med!
Så nu har jag äntligen ett riktigt snakebite! Haha! Det är inte alls lika svullet som det var när Timmy gjorde det i somras.
Gör inte ens lika ont, vilket känns riktigt bra.

Om en timme drar vi, Jag, Janika och Figge, iväg till Cloetta Center för att kolla hockey. Har aldrig varit på en hockey match förut, så det ska bli riktigt roligt faktiskt.

Imorgon åker Janika hem :( Kommer sakna henne riktigt mycket! Och på torsdag kommer Syster yster Mia Maria!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Så jävla snyggt ! Jag vill oxå göra det... Hur mkt kostar det? Kraaaam !

2008-10-27 @ 22:07:28
Postat av: sundarii

Hjälp vad dyrt! Men det ska kosta om man ska vara fin :p. Vaddå lägga ut bilder? Du är ju min granne så jag kan ju se den när vi ses ^^

2008-10-27 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0