Önskelista 2

Har kommit på lite mer saker som jag vill ha i jul/födelsedag.



Sötaste digitalkameran! Ge mig! (så jag kan börja lägga in lite mer/bättre bilder på bloggen)


Tavlan som ska pryda mitt vardagsrum när det är färdig målat.

Har ju planerat att måla om nu i oktober/november. Svart/vitt/beige tema i lägenheten och så denna underbara röda tavla som enda färg klick. Kommer inte det bli snyggt?


Nu är bloggen helt i sin ordning! Fy fan vad bra det blev!
Tack Ida!



Kameran finns på typ Elgiganten, Siba eller liknande.
Tavlan finns på Ikea!

Kommentarer
Postat av: Jen

BLEV SKIIITSNYGG! Ida e grym ;) PUSS!

2008-10-14 @ 08:52:35
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0