Jaha.

Då är det lördag. Jag var borta hos Jocke en stund igår, måste bara säga att det är sååååå kul att retas.
Jocke, Annie, Figo, Figge och (brrr) Natalia drack medans "drogpåverkade" Anna knappt får lukta på skiten. Kan lugnt säga att jag blev riktigt sugen. Var hundfri igår med. Tira var i Kisa och Evo var med Rille ute i Ulrika. Det är skönt att vara hundfri ibland. Jag saknar mina små odjur när dom inte är här, så klart, men det är ändå skönt att kunna slappna av och tänka på sig själv ibland med.

Kollade runt lite på Facebook med och fick tag i en bloggadress som jag var en flitig läsare på innan men av någon anledning glömt bort adressen. Åh vad jag avundas denna tjej!
Gammal klasskamrat till mig och jag är så glad över att vi gick i samma klass. Vi var nog mer lika än vad vi egentligen tänkte på då. Så otroligt speciella människor men det var ingen av de "vanliga, tråkiga" i våran klass som skrapade lite på ytan utan ratade oss utifrån deras uppfattningar.

Idag är hon lyckligt gift, har en liten dotter på snart 1 år och hon mår bra! Jag avundas henne och vill ha det som hon har!
När är det min tur att bli lycklig? Så lycklig som jag en gång var men som jag blåse iväg som en snöflinga i en snöstorm.

Händer ikväll då? Inte en aning. Rille och Tessan var och lämnade Evo och passade på att låna mitt Xbox för att spela Guitar Hero III. Dom behövde nog ta det lugnt idag med tanke på att dom såg lite slitna ut efter en kväll med Micke i Ulrika.

Får se om Figge tittar över med lite mumsig ananas till moi! :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du kommer hitta lycka snart,de lovar ja=) Kanske känns som den aldrig kommer, men då den kommer, så kommer den för att stanna=)

Miss U gumman Puss

2008-10-11 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0