Skönhetssalong!

Jag har så TRÅKIGT! Så jag tänkte att jag skulle ha lite höstmys och ta hans om min hy idag.. Den behöver faktiskt också må bra under hösten. Så nu sitter jag här med en grön/grå lermask i ansiktet som ska sköljas ut om 10 minuter och efter det blir det en peel off mask med apelsin. Lukar gott och det är kul när man drar bort masken, då kan man låtsas att det är skinnet som faller av.

Efter det fortsätter skönhetstemat då jag ska ta ett fotbad med fotsalt med lite mint i, noppa ögonbrynen och sen får vi se vad som står näst på menyn. Ska tända lite värmeljus också för att få stämningen helt rätt. En kopp te för att själen måste också få lite skönhetsbehandling. Hade ju inte varit fel med massage också men det blir svårt att göra på sig själv. Men ikväll blir det till att ta hand om mig själv och få mitt ansikte, som redan är förbannat hett, att bli ännu hetare.

Jag är ju ingen tjej som står framför spegeln i flera timmar varje dag men idag tillbringade jag hela 10 minuter och granskade mitt ansikte. Och jag gjorde en upptäkt som jag blev glad av. När jag var tonåring hade jag hemskt mycket finnar och har levt kvar i det att jag har finnar i hela ansiktet men icke sa nicke. Inte en finne så långt ögat nådde. Eller ja, 1 tredjedel av mig är ju finne men nu menar jag inte sånna finnar. Jag kanske kommer bli vuxen någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0