Scrubs

Då sitter man här igen och kladdar lite.
Sitter och kollar på Scrubs, fast just nu är det ju reklam så då tänkte jag blogga lite.
Fast vem bloggar jag för egentligen? Är det för min egen del eller är det för de få som läser den?
Jag skriver ju inte så intressanta grejer så det är nog för mig själv. Så som det ska vara.

Mulla sover hemma inatt och har tagit Tira till sitt natt sällskap medans jag får ha hårbollen. Mysigt!
Då kanske han ligger i sängen lite mer. När Tira ligger där ligger Evo alltid på golvet. Fram tills han tycker att jag inte ska sova längre på morgonen. Då hoppar han upp och trampar på mig. Han är så söt.
Ska bli skönt att få ha täcket helt för sig själv i natt. Det är ju ett tag sedan jag gick det sist.
För er som inte vet är Tira en jävel på att sno åt sig ALLT täcke på natten. Fråga mig inte hur min lilla gris lyckas, för det vet jag inte.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag är nere hos tryggheten i Falkenberg!
Har lovat mig själv att jag ska ta med Tira och gå ner till stranden på morgonen på Lördag om vädret tillåter. Får väl ta med mig Argos också, så dom får springa lite båda 2.
Hade även tänkt ta med mig vovvarna och gå längs Ätran. Börja vid Tullbron, gå bort till Laxbron och sen tillbaka fast på andra sidan. Någon Falkenbergare som kan tänka sig att gå med mig?

Nu är reklamen slut.

Kommentarer
Postat av: Carrn

Jag & Ebba kan säkert följa med.. Frisk luft behöver vi:)

2008-11-06 @ 08:52:42
URL: http://carrrrro87.blogg.se/
Postat av: Emma Wellsfält

Jag, Alvisen och Smulan följer gärna också med =)

2008-11-06 @ 09:10:53
URL: http://yariija.blogg.se/
Postat av: Emma Wellsfält

Kan vi gå på förmiddagen kanske, då é man pigg och glad, eller då är barnet piggt och glatt =)

2008-11-06 @ 19:44:56
URL: http://yariija.blogg.se/
Postat av: mia

fan anna blir avis på din blogg den är så jävla fin :D

2008-11-06 @ 20:36:56
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0