Nostalgi, hela kvällen!

Var uppe på Centrum innan för att inhandla lite mat till kvällen. Blev kyckling, ris och wok grönsaker.
När vi skulle betala passerade vi "filmlådan" och slängde ett litet öga dit. Hittade filmen "Marie Antoinette". Den har jag sett en gång och tyckte den var riktigt bra då så tänkte att jag skulle passa på att köpa den. 1 film för 59:- och 2 för 99:- så då kunde vi ju passa på att köpa 2. Rotade vidare lite i lådan och hittade en helt underbar serie från när jag var liten: "Ebba och Didrik"! Jag blev helt eld och lågor och övertalade min lillasyster att vi skulle köpa den. Och det gjorde vi!
Så nu blir det film för hela slanten hela natten. Skulle egentligen kolla på "Horton" men den funkade ju självklart inte på min DVD. Bränd skiva så klart.

Nu ska jag återgå till filmen och tänka på alla bra grejer från när jag var barn.. Haha, gammal jag lät där. 

                                                          

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA.. Det var kul att titta på film.. Fast sista skivan kommer jag inte ihåg så mkt av.. :D

Jag sov skönt på golvet tills tira kom ner å skulle lägga sig på mitt huvud.. :) haha.. Evo låg ju redan så fint å mysigt med mig på golvet å värmde mig.. å så kommer Tira Bira och ska förstöra..

Hon är en knäpp liten hund..;)

2008-11-13 @ 16:32:18
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0