Drömprinsen - Filmen om Em

Jag tror jag redan har frågat detta men jag blir knäpp om jag inte får tag på den snart.

Jag kommer ihåg en film från när jag var yngre. En film som satte sig i mitt hjärta och som jag verkligen vill se igen.
Den heter Drömprinsen - Filmen om Em
Den handlar om Em som brukar sitta i sin gamla lekstuga, hon är 13-14 år men umgås inte med så mycket folk.
En dag brinner hennes lekstuga ner och branden var hennes biljett till "vuxen världen".

Jag har sökt med fakla och blåslampa under varenda jävla sten som finns men hittar den inte någonstans.
Så nu är min fråga: Någon som möjligtvis har filmen eller vet någon som har den.
Jag skulle vilja låna den för att få se den 1 (okej, kanske 2-3) gånger eller eventuellt köpa den.
Eller om det är någon som vet var man får tag på den?
Jag blir knäpp snart! Vill så gärna se den igen och få bli mer nostalgisk än med "Ebba och Didrik".

                                                                        

Snälla hjälp mig innan jag tappar förståndet helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0