Hmmp

Hur fan ska man börja?
Hur kommer det sig att man alltid funderar massa när man ligger i sängen och ska sova?
Jag har alltid det problemet, eller ja.. Det är inte alltid ett problem, känns ibland som en tillgång att bara ligga och låta tankarna flyga iväg till oanade höjder.
Just idag är det väl lite av ett problem kanske..
Hjärnan går på högvarv och jag har inte en aning om varken ut eller in.. Det är någonting jag måste ta reda på.

Har lekt med Elin hela kvällen. Riktigt roligt faktiskt. Har inte varit ensam med henne på alleles för lång tid.
Vi var på centrum och köpte film, eller jag gjorde det.
Sen blev det en timma med Robert Gustafsson och sen basket med Jånke.
Har bitmärken på armen tack vare honom.. :P
Annars har kvällen varit behaglig. Riktigt skön faktiskt.

Vill tacka Elin speciellt mycket, utan dig hade kvällen blivit trist och grå!

Tvättstugan klockan 11 imorgon.. Så det är väl dags att sova och drömma sig bort till en annan värld där allt är annorlunda!


Kommentarer
Postat av: Dumbo

Vi ahr lite att prata om hehe! Så det tar en kväll ungeför haha.P

2008-05-25 @ 16:48:28
Postat av: Anonym

Sötnos. Blev ju sthlm.,.. Party, hur var din kväll? jag ringer dig istället haha... puss o kärlek

2008-05-25 @ 19:37:45
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0