Guppigt...

Har idag tillbringat några timmar i stallet med Mulla.. Sköööööönt det var! Underbart att göra någonting annat och slippa tänka.
Det blev lite guppigt mellan varven mellan mig och Mulla, och till råga på allt hade vi en stor röv precis framför ansiktena :P
Men Smulan var riktigt duktig och jobbade på och man såg på henne att hon tyckte att det var roligt.
Till min stora förvåning såg inte smulan likadan ut som hon gjorde sist jag såg henne.. Hon har blivit MYCKET mindre. Att låta henne köra vagn är nog det bästa som har hänt henne på länge tror jag.

Imorgon är det fredag, äntligen!
Då blir det Rix FM festival med Annie, Timmy och Jånke. Hörde att det bara var massa fjortisar där.. Men det gör inte mig så mycket. Jag vill se Takida och Patrik Isaksson.. Sen är jag mer än nöjd och kan åka hem och dricka färdigt mitt vin! :D

Jaja... Nog om det.
Vill skriva så mycket mer. Men låter bli. Är det någon som vill veta får ni ringa mig och fråga.. Lika bra.


Kommentarer
Postat av: Sabina.

Lik mamma du vet ;) Jo det är bara bra, hur är det själv?

2008-05-30 @ 05:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0