Tatuerare

Anna funderar allvarligt på att sadla om till tatuerare. Eller i alla fall vara undersköterska på dagen och tatuerare på kvällen/natten.. Lite som stålmannen förutom att jag inte behöver byta trikåer i en telefonkiosk.
Jag känner ju en kille som har alla grejer som behövs. Jag fick låna det, så nu ska jag bara hitta ett offer som är dum nog att låta mig öva lite. Kommer antagligen bli så att jag får göra på mig själv, men det gör ju ingenting. Det är en kul grej och om man då skulle bli bra på det och tjäna lite extra så gör ju inte det någonting.
Jag blev lite inspirerad igår när jag satt och kollade på über coola Kat Von D på LA ink igår.
Jaja, får se hur det blir med mina tatuerar drömmar.

Imorgon blir det Stockholm. Goggo har ju aldrig varit där så jag tänkte vara snäll och ta med henne... För jag är ju så världsvan och har varit i Stockholm många gånger.... Not!
Men det är en kul grej, då slipper vi sitta hemma och klaga på att vi aldrig gör någonting! :D
Lovade brorsa att jag skulle köpa grillz till honom med, så jag får väl vara en snäll syster och göra det!

(Stora) Lillasyster Maria fyller 19 idag! Grattis!
Helt sjukt vad tiden går fort. Jag kommer så väl ihåg när hon var 10 - 11 och sprang runt hemma med sitt bångstyriga hår och pillimariska leende... Då var hon i alla fall söt.
Och nu är hon hela 19 år, körkort, tar studenten till sommaren. Shit, nu känner jag mig helt plötsligt som 45!

                                                                                    Syster!
                                                                        Första gången hon rider :P
                                                                   (Se det som en present Maria)
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0