Lite nere.

Hundvakt idag. Lilla Skipper är här, Annie har ju äntligen fått ett jobb! Grattis!
Så då ställer sjuka Anna upp :P
Vi var en sväng i hundgården vid 10 idag, Där sprang dom som två galningar, fast efter30 minuter var det ganska kallt, jag hade inte planerat att dom skulle springa där, så jag hade bara dragit på mig kläder som låg framme.
Men sen kom Veronica och assisterade mig. Tog barbro ut till ljungsbro och hämtade Tibbol sen vidare till Stjärnorp (heter det så?) Där var det full rulle på alla tre, vi var där i en timma och dom var inte lugna en sekund.
Så nu sitter vi här. Jag, Tira och Skipper, varav de två sistnämnda är helt utslagna. :D

Någon som fixade min dator igår, vart lite jobbigt via telefon, men det löste sig tillslut..
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och av någon anledning är jag lite nedstämd idag. Kanske är vädret vad vet jag,

Nä.. Cigg och cappucino, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0