Glad som en lärka!

Idag är jag glad! Borde egentligen inte vara det, det är grått och regnar ute och ont i öronen har jag.
Men Anna är glad ändå!
Passar Skipper idag med. Kommer antagligen passa honom imorgon med eftersom jag inte är riktigt frisk än.
Han och Tira leker (nästan) hela tiden. Jätte söta är dom! Fast det kommer alltid till en punkt då Skipper tycker att Tira är lite för jobbig, så börjar han morra och skälla, på sitt eget speciella sätt, och sen biter han henne i kinderna och markerar att "nu får det fan vara bra!".
Men då Tira är lite trög fattar hon inte förrän han har halft ihjäl henne.. :P


image35


Jaha, vad händer annars då?
Tror jag har isolerat mig lite från familjen i Falkenberg. Vet inte varför, men jag har ingen lust att prata med någon av dem, möjligtvis Niklas, men han ringer ju inte upp som han lovade.

Helg snart, var händer då? Någon? Har ett så stort behov av att göra någonting! Men jag vet inte vad jag ska göra? Allt kostar ju miljoner att göra och det är miljoner som jag inte har. Men skit samma. Nu ska vi inte dämpa mitt glada humör med sånt!

Och som Colin Hay hade sagt:
For now that's good enough for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0