Jävla dator!

Nu blir jag förbannad!
Har inte haft min kära dator på över en vecka, har ju fått sitta på Mullas dator när jag skulle blogga.
Och nu när jag äntligen har fått tillbaka den, med lite nya bra program, funkar den likt förbannat inte!
Så nu har jag rensat ut all jävla skit jag hade för att formatera om skiten... Åh!
Så jag kommer ju få sitta här hela fucking jävla natten!
Så nu kommer jag antagligen inte kunna blogga på några dagar heller..
Så, håll till godo med detta korta inlägg.....

Kommentarer
Postat av: sundarii

Andaaaaaaaaaaaaaaaaaaas lugnt!In... Ut...In...Ut..(Fan, nu låter det lite små snuskigt...In..Ut...In...SPRUT!)

2008-07-22 @ 23:19:32
Postat av: Camulla

Det viktigaste är ju att kunna betal räkningar..=) Alla fall just nu, Min dator vet du ju var den står..;)

2008-07-23 @ 17:56:29
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0