How am I suposed to breath with no air?

Ja... Förklara någon.

Har varit extremt deppigt de senaste dagarna. Kan bero på vädret, har ju inte varit direkt somrigt utan mer höst.
( Har till och med börjat tänka på jul och julklappar)
Kan även bero på alla händelser runtomkring mig också. Folk med mycket snack och lite verkstad.
Känns som att jag börjar bli lite för gammal för sånt nu. Jag vill ha ett riktigt liv, ett betydelsefullt liv. Nu är det jag som tar tummen ur röven och skaffar mig ett jobb..

Tacka fan för att jag har Mulla, Elin och Lina, annars hade jag nog avlidit för längesedan.

Och så du.. Du som lovade dyrt och heligt att vad som än hände skulle vi vara vänner.. Up your's säger jag. När man verkligen behöver en vän är du lika borta som rinnande vatten är i Sahara. Har börjat tröttna på dig och dina lovord.
Börjar undra, ännu en gång, vem fan är du?

Haft tvättstugan idag. Tyckte att det var förvånansvärt lite tvätt så vi tänkte att detta kommer gå snabbt. Om vi hade kunnat använda båda maskinerna vilket inte alls gick då den ena läckte som ett soll så både jag och Mulla fick stå och svabba bort vatten för allt vad vi var värda.. Hade vi inte varit så snabba och fått bort så mycket vatten hade vi nog drunknat. Kanske dags för Graflunds att renovera lite tvättstugor? Det är ju inte en dag försent.. Inte på denna gatan i alla fall..

Imorgon ska jag leka fotograf och ta några fina bilder på mina vovvar. Ni har ju inte fått något bildbevis på att dom är vänner än.. Fast med min otur så hinner dom väl bli jätte osams och mörda varandra under tiden som jag plockar fram mobilen och fixar så jag kan ta kort.
Det återstår att se imorgon.



Det längtar i hela kroppen. Jag vill ha någon. Någon som älskar och uppskattar mig för att jag är jag.
Någon att dela upplevelser med. Någon att ha långa diskussioner in på stjärnklara nätter.
Var är du? Den som är rätt för mig. Kanske dags att komma snart?

I helgen ska jag och Mulla baka :D

Kommentarer
Postat av: sundarii

Tvättstugan där jag använder har faktiskt nya tvättmaskiner installerade ^^ Använd den vetja ;)

Ta hand om dig Anna... KRAM

2008-07-09 @ 23:10:46
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag älskar dig för den du är :D

2008-07-10 @ 18:09:30
Postat av: Anonym

Kooom.

2008-07-13 @ 10:26:44
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: camulla

Anna min panna.... <3

2008-07-14 @ 21:43:34
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0