Tira <3

Har idag hämtat min lilla vovve! Har längtat så mycket efter henne!
Har ingen bild på henne än, men jag ska lägga upp en så fort jag har tagit en bra!

Så nu blir det promenader mitt i nätterna och koll 24/7, men det får man igen senare, när hon är lite större!

Hinner inte skriva så mycket mer eftersom hon tigger om min uppmärksamhet!


Har nu haft Tira i nästan 7 timmar och har redan fått mitt första klagomål. Vad bra att alla andra vet så mycket om mig och hunduppfostran! Blir trött på folk som inte kan hålla sig till sina egna liv. Varför komma och hacka på mig?

Jag vet precis hur du har det nu Carrn. Alla andra vet bäst, även om det inte gäller dom. Shit!

Tira är MIN hund och jag kommer att uppfostra henne. Även om det finns s.k "kamphund" i henne betyder inte det att hon kommer börja "kampa" vilt främmande människor och hundar. Allting sitter ju i hur ägaren uppfostrar hunden!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Tålamod och envishet är vad som krävs med hundar. Skit i vad folk säger och tycker - de är bara svartsjuka ;)

2008-01-22 @ 15:48:48
URL: http://sundarii.blogg.se
Postat av: Carrn:)

Ja visst e de skönt att alla andra har så jävla bra koll på vad man ska göra? :) NOT! Puss på dig

2008-01-22 @ 17:10:08
URL: http://carrrrro87.blogg.se
Postat av: zam

am.staff e inte på långa vägar en kamphund så du vet, den e rankad som en av de bästa familje/barnhundar samt terapihund.. det var länge sen den brukades som aktiv kamphund..

jag har sj haft både pitbull o am.staff så jag vet vad som e vad..

människor tycker förmycket så skit i vad de tycker.. vill du ha hjälp hade sandra erbjudit mina tjänster om råd / uppfostran

2008-01-24 @ 12:02:21
Postat av: mullas mamma

Du kommer klara det bra utan folks dumma komentarer jag vet.Hon är världens gulligaste hund.Hon gör mej glad o det kan ja behöva ja du vet.Säger bara lycklig är den som en hund har kramizar

2008-02-01 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0