Linköping igen...

Gott nytt år till er alla!

Då var man tillbaka i Linköping igen.. Det är skönt att komma hem, känner att jag har varit borta alldeles för länge..
Nyårsafton firades i glada vänners lag (Goggo och Mulla) och vid tolv slaget stod vi på Tullbron i Falkenberg och "skålade" i champagne. Mysigt.

Tanken var att jag och Mulla skulle beställa en taxi så vi kom hem skapligt, eftersom vi skulle upp tidigt och åka hem idag, när vi ringde svarade den otrevligaste människan jag någonsin pratat med. Hon var kort i rösten och nästintill slängde på luren när hon hade meddelat att det inte gick att boka någon taxi förräns kvart över tre.
Efter att vi tagit en funderare hemma hos Jenka bestämde vi oss för att gå till Skogstorp, 4km, i högklackat.
Det tog 40 minuter, inte så farligt.

Så nu sitter jag här; 1 Januari 2008 med världens skoskav! F*ckin' shit!

Hoppas nu på ett bättre 2008 än 2007, dock kommer 2007 bli ett år jag ALDRIG glömmer!
Har inte heller avlagt något nyårs löfte, känner att om det är någonting jag vill åstadkomma kan jag lova det när det när jag har lyckats :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0