Happy Birthday och Efterlysning!!!!

Ja må jag leva! Japp, då är man 21 då.. Börjar få åldersnojja! Känner mig gammal och letar gråa hårstrån och rynkor varje gång jag går förbi en spegel.

Firade min födelsedag med Mulla. Ingen annan som ville fira den med mig =(

Jag har letat desperat genom hela internet efter en film som heter Drömprinsen - Filmen om Em. Den handlar om en tjej på väg in i "vuxenlivet". Hennes älskade lekstuga brinner ner och lite sånt. Han som spelar Klimax i Tre kronor är med i den. Nicklas Olund tror jag han heter. Jag kommer ihåg vissa delar av filmen och jag vill verkligen se den igen. Så om det är någon, som läser min blogg, som vet var jag kan få tag på den så skriv för gudsskull till mig! Då blir min födelsedag complete!

Letar också efter en film med Wuzzlarna. Är det någon som kommer ihåg alla underbara karaktärer i den tecknade filmen? Bjäril, Flodin, Humlon.... Är det någon som vet??

Kiss and good bye!

Kommentarer
Postat av: sundarii

GRATTIS på födelsedagen Anna i efterskott!!! Tur att du hade min söta lillasyster hos dig så du slapp vara ensam ;)

2008-01-09 @ 11:39:55
URL: http://sundarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0