Uggla och Schulman

Åkej, som sofsko hade sagt.
Har under de senaste dagarna kollat igenom lite bloggar on the world wide webb.
Och jag måste säga att på min innelista just nu är Herrarna Uggla och Schulman.
Med sitt ärliga sätt att skriva är dom helt underbara.
Schulman med flera 100 kommentarer varje dag, så kommer jag som får kanske 1, högst 2 kommentarer var 10 dag!
När ska min blogg bli nationell?

Någon annans blogg jag gärna skulle vilja läsa är allas våran Carolina Gynning!
Har hon kanske redan blogg? I så fall: Hur FAN har det kunnat undgå mig?


Nu är jag hungrig.... Men vad ska jag äta?

Kommentarer
Postat av: sundarii

Åhh, jag älskar oxå Magnus Ugglas blogg! Han skriver så genomskönt och är allmänt kul så man tjuter av skratt. Jadu, det är svårt att hitta Carolinas blogg, tror inte ens att hon har någon ännu. Jag har hennes bok "Ego girl" ^^ om du vill låna ;)

2008-02-03 @ 22:23:48
URL: http://sundarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0