Tankar....

Dagens tankar.... Som har varit dagens tankar hela veckan nu.
Vad vill jag? Vad vill du? Vad vill vi?
Jag tror jag vet vad jag vill, är ganska säker, men jag får inget riktigt svar. Hårt att dra ett tungt lass helt själv.
Det är någonting som växer... I alla fall hos mig. Men vem är du?
Det som sades igår, eller VAD var det som sades igår?
Ah! Blir helt crazy av detta, mår fan inte bra. Jag har ingen kontroll alls!

Har en påse cider i kylskåpet. Mulla har åkt till Kisa så jag kommer sitta här helt ensam. Det är lite alkis varning på mig om jag dricker själv, men det är förbannat gott :P

Jaja..
Sitter nu med hela huvudet full av hårfärg. Kände att det var dags att fixa till frillan igen. Hade stans jävla utväxt. Inte snygg alls..
Efter att jag har sköljt ut färgen ska jag gå till pressbyrån och köpa cigg.. sen blir det till att gå en liten runda med Tira, som för övrigt ligger och sover under mina ben. Sötnöt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värd mer än så, shit vad han har ställt till det för sig..herregud...ringde han? Lovin you. För mig är du varckast i världen... å då menar jag Miss Universum stuket ;D Puss

2008-02-15 @ 22:50:39
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0