Rubrik?

Ja, vad ska jag skriva om idag för er nyfikna? Igår vart jag ju chaufför, Elin har ju inget körkort.. så då rycker Anna ut.. Jävla 240 säger jag bara! Fanskapet startade ju inte som jag ville!
Så det blev en sväng till brasken där vi snackade lite med Figge. Längesedan jag träffade honom! Har saknat honom lite granna!

Blev inte så mycket kollande på Ghost igår.. satt ju med min dator i knät.. haha.

Hade ju bestämt med Annie igår att vi skulle träna lite idag. Halv 1 skulle vi mötas vid hundgården.
Så jag gick upp för att ta lite frukost, det fick bli en macka med ost och GURKA på.. ;)
Haha.. Internt...

Nä.. om man kanske skulle ut och ta en cigg? Har kommit på att mitt stora nöje här i livet det är cancer!
Funderar på att börja snusa? Billigare.. Men, vilket märke ska man då ta? Nu har jag ju kommit på mitt cigg märke.. Ska man nu börja om för att ta reda på ett nytt? Livet är inte alltid lätt.

Until next time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0