Oj oj oj

Okej. Det var visst någon som brusade upp lite för mycker över mitt inlägg om snokandet...
Vad jag vet så var det inte jag som ringde och grät och var gravid.. Vet inte om du kanske har missuppfattat allting. Det var inte jag som ringde och sa att allting skulle bli bättre denna gången. Var du med? Nä, så öppna inte munnen. Vet man inte vad man pratar om så ska man inte säga någonting.. Och det här med att jag ligger och särar: Det var inte jag som började ta på mig. Jag hade INTE den tanken i huvudet. Inte alls.
Men fan vad bra att alla andra vet allt om mig! :D
Det måste betyda att jag är en väldigt intressant person.

Jag bryr mig inte ett skit om dom. Faktiskt inte. Couldn't care less.
Jag behöver inte sitta och förklara mig för någon som jag inte känner. Speciellt inte för någon som tror att hon vet allt. Men om man klart och tydligt har sagt att man absolut inte vill ha någonting med mig att göra då ska man väl inte heller snoka runt hela internet och kolla. Då måste man ju vara lite intresserad, eller hur.

Äh, skit samma. Jag är lycklig som jag är nu och livet går från klarhet till klarhet.
Jag har någonting stor på gång nu i alla fall. Och det kan ingen hindra! Moahaha!


Kommentarer
Postat av: Mulla

Good Anna...=D.. Tror du börjar bli en liten bitch..like me..:P

2008-02-26 @ 16:33:51
URL: http://camullas.blogg.se
Postat av: sundarii

Shit, vad vackert du sjunger,Anna!!!!!! *på Mullas blogg* Jätte vackert!!! :D

2008-02-26 @ 17:58:36
URL: http://sundarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0