Nu blir det film!

Snart kommar Mulla hem! *hoppar och skuttar av lycka*
Har varit sååååå ensam hela helgen.. Eller, helt ensam har jag ju inte varit, men nästan..
Så jag har diskat och städat så hon inte ska märka att jag har haft världens kalas här, och hon fick inte vara med..
Haha, nä.. Men diskat och städat har jag i alla fall gjort.. Duktiga jag!

Jag har bestämt mig nu, jag ska se en riktigt äcklig film idag! Jag har trånat efter skräck ett bra tag nu så nu jävlar!
Var borta i Tannfors och hyrde "Dead Silence", skulle hyra "Silent Hill" också, men det visade sig att Annies pojkvän har den på datorn så han skulle fixa över den till min dator, så ska jag ligga i sängen och kolla på den inatt, om jag vågar. Haha!

Nä, om man kanske skulle fortsätta städa? Nu ser man i alla fall att jag bor i en lägenhet och inte en soptipp :P
(Nej, det har ALDRIG varit SÅ ostädat här, inte vad jag minns)

Ja just det!
Jag ska tatuera mig i helgen! Åh vad jag längtar! Armen, handlederna, handen och öronen ligger pyrt till...
Funderar på en piercing med, vilket det antagligen kommer bli. And there will be pictures of my adventure!

Häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0