Mys lördag!

Vart har veckan tagit vägen? Det är ju redan lördag.
Jag har bestämt mig för att ha mys kväll idag. Så jag ligger i soffan med en jätte trött Tira PÅ mig, ja.. Ni läste rätt, på, inte jämte. Katterna är framme och sniffar på oss ibland, lägger sig ner en stund men tröttnar fort och springer iväg på nya upptåg.

Var i Kisa igår. Badade tunna, japp.. Jag badade även om jag sa att jag inte skulle det, men det var ju faktiskt ganska mysigt.

Imorgon MÅSTE jag plugga. Sen så kommer ju Elin förbi imorgon med för att ta klite kort på Tira, som förövrigt nu ligger på mig och drömmer någonting. Hon ömsom "springer" och ömsom "tuttar".. Hon är lite knäpp... Men söt!


Kommentarer
Postat av: Carrn:)

Så söööt hon e! Saknar dig gumms. Pöss på dig!

2008-02-02 @ 21:26:21
URL: http://carrrrro87.blogg.se
Postat av: sundarii

du har verkligen en liten go vovve så man nästan blir förälskad :P

2008-02-03 @ 08:27:17
URL: http://sundarii.blogg.se
Postat av: mullas mamma

Du har en så söt hund social.Ochjag hade nöjet o fick ha henne ett tag.Tack hon gjorde mej glad o fick annat o tänka på.Gör mer än gärna om det.Kramar till er båda

2008-02-03 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0