Lördag

Japp, lördag idag. Sitter här helt själv och muppar. Mulla har övergivit mig och åkt till Kisa. Som vanligt.
Satt här igår med mina cider som tröst. Annie med pojkvän och hund kom förbi. Satt och snackade om allt och ingenting. Hur stor är chansen att två barndoms kompisar tillslut flyttar till samma stad 30 mil hemifrån och till samma gata till och med! Världen är liten.

Jahapp, jag tror aldrig att jag har blivit så sårad som jag blev igår. Eller, sårad kan jag inte säga att jag blev heller, ledsen. Ärligheten varar längst heter det ju och det var ju det du var.
Men när du ringde sen och jag fick höra din röst var allting bra igen. Alla bekymmer som bortblåsta.

Mmm, vad händer ikväll då? Hade ju mina planer inför kvällen, men dom har väl gått i stöpet. Jag har ju några cider kvar, så vi får se.. Blir antagligen lugnt.

Nä, lungorna skriker efter cancer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0