I'm watching you breething, for the last time.

Sitter i köket (för ovanlighetens skull) och lyssnar på radion.
James Blunt's nya låt spelad. Där sjunger han: I'm watching you breething, för the last time.

Det får mig att tänka på pappa.
Jag tänker på när vi var där och vi hade tatuerat oss. 2 timmar innan han somnade in för alltid.
Det var sista gången jag fick se honom andas. Vi skulle åka hem och han drog efter ett så djupt andetag. Det går inte med ord förklara hur det lät. Att se och höra sin pappa anstränga sig så för att kunna andas är inte roligt.
Rummet blev helt tyst. Vi tittade på pappa och sen på varandra. Vi visste nog alla innerst inne att det snart var slut.
Det var det sista andetaget jag fick höra av honom.

Jag älskar dig Pappa! Du kommer alltid vara min Ängel! Min kung i himelen!

                                                                                                               

                                                     image26

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gåshud på mina ben..:(

2008-02-07 @ 21:05:06
Postat av: Anonym

lovin you. puss

2008-02-07 @ 21:46:41
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0