Fredag och lite mys!

Äntligen Fredag!
Vart ju tänkt att jag skulle ut på krogen med min ständigt trogne vapendragare Veronica. Men eftersom att både skolan och csn inte riktigt vill samarbeta med mig just nu, så blev det inte som planerat, men blir det någonsin det?
Det blir till att sitta hemma i glada vänner sällskap, vilket är snäppet bättre än krogen nästan. Blir en sväng till Johanna vid 8, vara med på deras förfest och sen går vi nog till mig eller Annie, sånt som märks.

Imorgon blir det tvättstugan... kl 11 - 16.... fy, hur kunde jag vara så dum att jag tog den tiden? Fast jag ska väl vara ganska glad över att jag inte tog mellan 06 - 11.... Då hade jag nog dött!
Sen ska vi hem till Mullas morfar, han fyller 80 (tror jag), och käka smörgåstårta. Hon skulle presentera mig som hennes flickvän. Haha, det känns nästan så. Jag är med henne på födelsedagar och allt möjligt, så bor vi ju tillsammans med.. Haha.. Ja, vi är väl tillsammans då :P MULLA, VILL DU GIFTA DIG MED MIG?

Näe, vad säger man? Beslut som man var osäker på kan verkligen ändra hela tillvaron. Men hur vill jag ha det?
Nu är allting bara snurrigt. Men stressa inte! Jag ska ta det lugnt, ta dagen som den kommer.

Brorsan! I miss you 2 like hell!
Ska bli kul att komma hem nästa helg och kolla hur hans nya lya ser ut!


Peace!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Såklart att ni är lebbar, det trodde ju jag... HAHA Rets bara. Ååååh, CSN är skitduktiga på att vara försenade med cash, trust me, men allt ska vara så jävla bråttom när de vill ha sina pengar..Trevlig helg! Bli inte allt för bakis bara så du orkar med tvättstugan imorrn ;)

2008-02-29 @ 18:35:54
URL: http://sundarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0