Blockera

Åh vad jag blir förbannad. Om någon säger om mig att den ABSOLUT INTE vill ha någonting med mig att göra varför då snoka runt på mina sidor på internet och läsa? Är jag så intressant? Eller är du så avundsjuk för att jag är snäppet bättre än dig och du vet om det? (Det var ju mig han var otrogen med, och jag lovar dig, han skulle absolut göra det igen!)
Det gör mig så förbannad! Sluta snoka för helvete!
Man kan ju blocka dom på internetsidorna... Varför inte i livet? ARG!

Nu har mina kära systrar åkt hem :( Och här sitter jag med ett finger som gör ont utav bara helvete och tatueringen på handen svider till ibland så jag funderar på amputation. Undrar om dom går med på det om jag säger min anledning... Nä, skulle inte tro det.. :P

Mulla kom hem nu! Min hjärtevän som får ta all skit när jag behöver någon att prata med. KOM HEM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman du e bara bitter för att rikard e tillsammans me tessan o inte dig! hahaha
Visst om han va otrogen med dig, men det e ju bara för att du ligger med benen särade o bjuder till haha
För det fick ju inte honom att vilja va med dig mer eftersom han inte tog dig tillbaka! haha
Tessan e mycket bättre än vad du nånsin kan bli! hehe så gå vidare!

2008-02-24 @ 20:54:59
Postat av: Anonym

Det är så jävla modigt att skriva saker men sen inte skriva under med vem man är. Tror nog det mer var hans intiativ och inte Annas för att han ångrade sig! Tänkt på om det kanske är Anna som inte VILL ha ha HONOM tillbaka? Nej just det... Hon är bättre än både Richard och "den där" tillsammans.

2008-02-26 @ 06:00:44
URL: http://jennicalouise.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker att det kvittar att skriva vem ja e med tanke på att hon inte vet vem ja e överhuvudtaget! Men visst Madeleine heter ja om det e så viktigt haha
Du säger att hon kanske inte vill ha rikard tillbaka, va fan ringer hon till honom o säger att hon e med barn och att hon älskar honom och att det skulle bli mycket bättre den här gången om dom blev tillsammans?? tycker inte det stämmer med att man inte vill ha nån tillbaka då haha så tänk DIG för innnan du skriver nåt som DU tydligen inte vet nåt om!

2008-02-26 @ 11:49:21
Postat av: Anonym

Anna har ju inga förpliktelser till henne. Du beskriver Anna som en jävla slampa som "ligger med benen särade"... Väx upp, det var inte hon som var ihop med henne, eller hur? Tydligen var Tessan så kass i sängen att han fick gå till nån bättre (både i sängen och överlag). Vad gäller ditt namn så är det vanligt hyfs att skriva under med vem man är om man kommenterar. Men hyfs har du kanske aldrig fått lära dig, inte nog med att du SNOKAR (du har inget här på bloggen att göra) du var tvungen att kladda ner en spydig kommentar också.. gulligt o pubertalt gjort.

2008-02-26 @ 12:24:15
URL: http://Jennicalouise.blogg.se
Postat av: Sara

Men Kära små barn vad är problemet ?
Är det inte dax att släppa taget om spaden å kliva upp ur sandlådan ? Vad är det att diskutera ? Om Anna och Rikard knulla är väl det en sak mellan rickard å Anna. Inte rickard anna å tessan. Men det är även en sak mellan Rickard å tessan. Herregud. Det ser ut som ett tjaffs man hade i 3:e klass. Å Du Madeleine känner du ens Anna ? Det tvivlar jag på! Anna är inte en sån som ligger med Benen i vädret. Och vart du har fått det i från har jag inte en aning. För det stämmer inte. De Anna störde sig på var att tessan var inne å snoka. å jag förstår inte hur du kom inte i bilden en vilt främmande människa kommer och yttrar sig.
Kissa å gå å lägg er för fan

2008-02-27 @ 19:36:47
Postat av: Veronia

Go Anna fan1 Fortsätt så! Om man inte törs stå för sina åskiter varför ensa kommentera? Anna är inte den som särar på benen! Man är inte ensam om att vara otrogen, man är ALLTID 2..Tror inte att det var annas initiatvi..Hon är inte den som raggar på andras pojkar! Så get a life!

2008-02-27 @ 20:20:42
URL: http://guldlockkk.blogg.se
Postat av: Sara

Men jag vet en annan som raggar på andras pojkvänner. Känn dig träffa Slyna !

2008-02-28 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0