Trasigt.

Mycket som händer runtomkring men det är bara att bita i det sura äpplet och gilla läget och hänga i så gott det går.

Har städat lägenheten lite, Tom är iväg en sväng medans Tira och Heike ligger och sover. Sötbollar. Ska ut och gå en långrunda med dom om en stund hade jag tänkt, man får passa på medans det är ljust ute.

2 dagar kvar till nyårsafton. Blir nog till att äta lite mat och dricka i Goda vänners lag. Blir en relativt lugn nyår i alla fall.

Jag är tillbaka på ruta 1 igen. Jag har inte en aning om hur allting är egentligen, jag springer mest runt i min egen värld och antar att allt är bra, fast jag har nog inte en aning egentligen.
Kanske är dags att ta tummen ur röven och ta reda på fakta. Jag börjar nästan känna mig lite trasig, tror jag behöver Karlssons-klister.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja har en hel låda med sånnt klister=) Du kan få lite av mej=D:p Puss

2008-12-29 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0