Sjuk....

Vaknade imorse med ont i halsen. Usch. Vaknade först av att Tom's mobillarm gick igång, shit vilken irriterande signal men det är väl bara att vänja sig. Han tog Heike och åkte till Jobbet och Anna blev ensam kvar i sängen. Tomt det blev, sniffade lite på hans kudde och somnade om, somnade inte om för att den luktade illa utan för att jag kände mig trygg.
Vaknade till vid 11 tiden med världens huvudvärk och svettades, tog tempen och så har man feber med. Sjukt bra timing. Eller inte..

Gick ner till tvättstugan för att fixa en ny tid. Där mötte jag Ewa och Ida som tvättade och fick nyttja lite av deras tid. Tur var väl det, har inga rena kläder för jul och nyår. Har tvättid 2 januari.

Elin har varit här en stund. Vi drack te och åt kladdkaka. Mums. Sen tittade Mulla in och vi pratade lite till. Nu sitter jag här själv, väntar på att Elin ska komma tillbaka. Ska snart ta en till panodil så inte huvudet har ihjäl mig.
Orka sitta på en buss imorgon i 5 timmar med huvudvärk. Fy faen!

Får se när jag bloggar nästa gång. Kanske blir senare idag eller kanske inte förrän på lördag. Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: sundarii

Fan, du är jämt sjuk... :/ Hoppas du får en bra jul trots allt och sköt om dig.

2008-12-23 @ 08:37:42
Postat av: Anonym

God jul!

2008-12-24 @ 08:49:17
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0