Mor åt gröt, Far åt helvete.

Vilken dag!
Undermedveten stress är det värsta jag vet! Usch!
Har i alla fall hunnit uträtta en hel del idag i alla fall.

Hade ju tid på anställningsintervju idag 16.30. Hade ett jävla problem med att hitta dit. Fick av någon konstig anledning för mig att det var på gråbrödragatan 2. Jag letade och letade men hittade fan inte. Vart förbannad, drog upp mobilen för att ringa till tanten som ringde mig för att säga att jag inte kommer. För att hitta numret var jag tvungen att öppna smset dom hade skickat och till min förvåning stod det 12 och inte 2, som jag var bergsäker på att det var. Det roliga var att jag stod precis utanför nummer 12. Haha..

Intervjun gick bra, förutom att intervjuaren(?) var DANSK! Jag tänkte att jag kommer få stora problem med att förstå vad han säger. Det gick ganska bra, fick fråga vad han sa några gånger men annars förstod jag allt. Han var jätte trevlig, liksom hans två medarbetare som också var inne på kontoret och jag dogs med i deras "tjaffs". Jag tror att det gjorde mig gott och det påverkade hela intervjun. Jag kände mig mycket säkrare och var inte alls nervös. Fick iofs en host attack mitt i alltihop men efter ett glas vatten flöt allt på.. (Någon som uppmärksammade min ordvits?)
Så imorgon klockan 12 börjar jag jobba. Skönt att få göra någonting på dagarna. Det som är värst är dock att det enbart är provisionsbaserad lön, men då måste man ju jobba hårdare! Sen är det väl inte så hett att jag måste ta ut mina piercingar och att jag inte får ha på mig vilka kläder jag vill heller. Men men.. Det duger ett tag i alla fall.

Nu ska jag ta det lugnt ikväll. Ska kolla på Desperate Housewives och gå och lägga mig relativt tidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra då?

2008-12-02 @ 20:48:14
URL: http://cocofreak.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis gumman! Va kul!<3 Puss

2008-12-03 @ 12:56:57
URL: http://goldielockkks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0