Inte helt perfekt.

Idag har Anna varit i Mantorp, shit vad jag börjar bli jobbigt enformig med mina inledningar.
Var en glad överraskning när jag kom till jobbet och Schandorf sa att vi skulle dit. Yey!
Passade på att äta lite mat med Tom. Tack!

Jag har precis badat, ögonen är grusiga och jag är riktigt trött. Ska gå ut med Evo snart och sen ska vi krypa ner i sängen och sova, heeeeeeela natten lång!

Imorgon ska Evo leka med Heike någon timma och sen ska han till Rille. Inte Heike, Evo.

Nu är man ledig i 2 veckor. Men vad fan ska jag göra? Har fått veta att jag inte ska jobba, så jag har igen större lust att åka till Falkenberg, av många olika anledningar. Enda anledningen skulle vara att kunna gå till pappas grav och sitta där en stund på julafton. Mycket mer har jag inte att se fram emot. Jag som alltid har älskar julen, den känns liksom lite förstörd. Aja, vi får se hur det blir. Just nu lutar det åt att sitta hemma på julafton i alla fall.

Anna har börjat ändra sina vanor och mår nu bra!

Mange, du kan komma och hämta dina jävla grejer så slipper jag se skiten och bli påmind om saker som inte har varit bra för mig. Sen är vi kvitt och jag kan börja leva mitt liv som jag vill ha det!

Kommentarer
Postat av: sundarii

bränn upp hans skit, eller släng ner dem i källarn. Du ska inte behöva dras med hans grejer... :/

2008-12-19 @ 23:09:03
Postat av: Carro

Du är alltid välkommen hem till oss under jul o nyår.. De vet du! Call me! Köss

2008-12-20 @ 12:17:15
URL: http://carrrrro87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0