Inget är som väntans tider.

Jag hatar att vänta! Det är ta mej fan det värsta jag vet!
För att slippa tänka på att man väntar så har jag städat lägenheten idag, shit vad fint det blev. Funderar på att sätta upp min julgran också, får se hur det blir med det.

Sitter på golvet och bloggar idag. Drog ut min 100 meters kabel för att försöka få min router att funka men det ville den ju inte. Måste allt krångla idag!?
Evo ligger och myser i fotöljen och kollar på Harry Potter, eller jag tror inte han kollar så mycket, han trivs nog bara med att få vara själv med matte.

Jag funderar på om jag kanske ska orka laga något mat men vid närmare eftertanke så skiter jag nog i det. Har ju plockat i köket halva dagen så det vore dumt att stöka till igen, för när jag lagar mat så blir det stökigt kan jag säga. Nä, idag får jag leva på cigg och vatten. Pussar och kramar också kanske om herrn dyker upp någon gång.

Funderar på om jag ska dra mig ner till Falkenberg på tisdag ändå. Mina älskade vänner där nere är ju helt underbara! Skulle det bli helt olidligt med familjen sätter jag mig i bilen och åker till Okome! Bara så du vet Carrn :p

Slängde ett getöga på tv... Fan vad sugen jag blev på vanlig jävla marabou mjölkchoklad! Vill ha!
Nu ska jag gå och tjura i ett hörn!

Kommentarer
Postat av: Carro

Som sagt gumman-1 Kom hem på juldan.. Vi sitter hemma o myser med min familj o bara myser. Både jag o Ebaa saknar dig GRYMT mycke! Snälla kom hem! Finns ett gästrum till dig!!!!!!!! Kössen!

2008-12-20 @ 23:42:21
URL: http://carrrrro87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0