Hårt arbetande

Har nästan precis kommit hem från jobbet. Har ännu en dag gjort Malmslätt osäkert med min närvaro.
Slog mitt PB idag igen, fast det var ju inte så svårt. Det låg ju bara på 1 piece.. Haha..

Det står ju Anna Andersson på min ID bricka vilket jag berättade för Johny, det är ju han som har gjort det alltså han som har gjort fel. Han kontrade med att jag skrivit fel efternamn på ett papper på intervjun förra veckan. Det nekade jag ju så klart. Varför skulle jag skriva fel på mitt eget efternamn som jag har haft i 22 år? Så imorgon ska vi kolla upp vem av oss som har rätt.

Jag trivs så bra på jobbet så det finns inte! Folket är så sköna och chefen är precis som vem som helst. Man kan driva med honom och vara sig själ. Han bjöd på pizza idag också. Haha. Gott som fan var det.

Nu ska Anna kolla på Boston Tea Party och sen ska hon ta det lugnt.
Jag hade laddat för att vika tvätt men då min hjärna inte är så het idag så missade jag tvättiden, som vanligt. Så nu blir det tvättning klockan 6 på onsdag morgon. Suck.

Kommentarer
Postat av: Mulla

Jag tar med min tvätt till Hugo..:P.. gött..

2008-12-09 @ 23:13:28
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0