Flytt

Idag är jag hemma från jobbet. Mår illa som fan och spyorna är på väg hela tiden. (Kanske för mycket information men men)
Kanske är lite tur att jag är hemma idag med. Mulla flyttar ju idag så vi håller på att pyssla och ha oss här hemma. Det börjar bli lite tomt eftersom alla tavlor som suttit på väggarna var Mullas och nu finns det inga kvar. Jag får göra så gott jag kan med att täcka väggarna med konst(iga) saker.

Igår på jobbet sålde jag bara en. Jag och Sadia hade konstigaste Thurfet hittills, vi hade 8 gator och vissa gator var det bara 2-3 hus på och jobbigt att hitta var det med. Knackade på 90 dörrar och pratade med 75 personer. Värsta lyxiga villorna kom vi till. Fan vad dyrt det måste vara att bo där. 

Vid 18 tiden ikväll flyttar hon, hur ska jag klara mig? Fan ta dig om du aldrig mer kommer hit och hälsar på! Då kommer jag våldgästa dig ofta! Jag vet vart du bor! Haha! Fast jag vet ju att vi ses på lördag igen när Sita fyller 1. Då blir det kalas. Blir det tårta då Sandra? Just det, Nej Sandra. Jag var inte seriös när jag började prata om diskmaskinen. Ta den du, jag tycker konstigt nog att det är kul att diska för hand. Sen kommer du nog ha lite mer disk än vad jag har. Det kommer väl ta en vecka för mig att fylla maskinen. Och det känns lite onödigt.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Du är så söt. Ja, det blir Belinda a´la tårta med maräng och blåbär. Och kakor ! Vi ses på lördag :)

2008-12-11 @ 09:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0