Borta bra, hemma bäst!

Nu är man tillbaka i Linköping igen. Har varit skönt nere i Falkenberg men det var riktigt skönt att komma hem igen!
Katterna blev jätte glada om inte annat. Kollade på Falkenberg i Körslaget och sen färgade jag håret så nu ser jag ut som en människa igen.

På måndag blir det vårdcentralen. Jag har fortfarande inflammationen i örat och nu gör det riktigt ont och det har slagit lock för örat och jag hör knappt något. Ska be om en Remiss till Öron/Näsa/Hals avdelningen så att det händer något!


Imorgon ska jag till Ikano en sväng med Klint och Lina. Ska se vad som erbjuds på Rean, Anna älskar reor!

Nä. Nu ska jag sova, är jätte trött!


Kommentarer
Postat av: Jen.

Tur, då är man som djuren då ;) (Intolerant haha..) Önskar dig GOTT NYTT ÅR! Kramisar.

2008-12-28 @ 23:44:17
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Maria S

TRåkigt att du mådde dåligt på Julafton, men när du ringde hörde maninte det ;) Synd att vi inte kan fira nyår ihop. För det hade vart skoj!



Kramar

2008-12-29 @ 00:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0