Mat och Bio + lite annat.

Oj oj, skärpning på mig.. Har ju inte skrivit på några dagar nu... Har varit lite upptagen med annat :P

Var igår hos Jocke och drack lite.. Hade ju kunnat vara trevligare men det är ju aldrig roligare än vad man gör det till och i brist på andra alternativ så. Annie, Figo och Jocke åkte in till stan medans jag och Mange inte kunde följa med för vi har ju hundar. Fick passa Skipper också. Vi gick hem till Lina en liten stund, sen bar det av hem till underbara sängen!
Blev väckt 02.37 av ett samtal från Norge, då jag var så förbannat trött och förkyld kan man inte säga att jag var överlycklig över ett nattligt samtal, även om det var från min favorit pumpe, så jag muttrade lite i telefonen och lyssnade på hennes storebrors extremt dåliga övertalningsteknik. De vill att jag ska komma upp til Bergen snart, men jag har varken tid eller pengar. Sen var det lite svårt att förstå vad han sa med eftersom han bryter extremt mycket på norska efter att ha bott där i 4 år.

I morse blev jag väckt av Lina som skickade ett sms. Hade lovat Krille att vi skulle ta oss ut till Sound N Style och kolla på hans bil.... Vilket vi gjorde. Det var lite misslyckat eftersom det varken var många bilar eller mycket folk där. Men jag kom dit i alla fall.
Satt och lekte lite med Rasmus (Linas systerson). Han skuttade glatt upp och ner i mitt knä och skrattade. Helt plötsligt från ingenstans kräks han... Rätt ner i mitt u-ringade linne.... Tack för den passningen. Han såg riktigt belåten ut när han hade kalvat klart.

I kväll var vi, Jag, Mange, Mulla och Micke, och åt på Ming Palace sen vart det bio.
Get smart kollade vi på. Den var riktigt rolig och bjöd på många skratt.
Såg en helt del trailers och efter nästan 99% av trailerserna(?) sa jag: "Åh, DEN vill jag se"
Så jag antar att det kommer bli en film höst. Inget mig emot! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0