Jobbsökande.

Har nu ändrat min titel från "Semester på obestämd framtid" till "Arbetssökande".
Har börjat tröttna lite på att bara gå hemma och inte göra någonting med mitt liv... Står mest och stampar på samma ställe känns det som. Ekonomin är lite kass med, så det är en ganska avgörande orsak till att jag vill ha ett jobb också.

Glömde bort att skriva i gårdagens blogg att jag fick celebert besök när jag var nere i Falkenberg av Carrn och lilla Ebba, eller kanske inte ska säga lilla, hon hade ju blivit riktigt stor! Gud så söt hon är! Hon har sin mors pilimariska ögon. Det liksom lyser av rackartyg i dom små klarblåa.
Ebba fick hälsa på vovvarna, vilket jag tror hon tyckte var roligt. Hon skuttade (med lite hjälp av både mamma och tant Anna) runt  i trädgården och ville klappa dom. Den enda hund som var någorlunda intresserad var Evo, men Ebba tyckte det var roligt ändå. Sen fick hon sitta på köksbordet medans vi busade lite och mamma Carrn drack kaffe.
Tänk att min Carrn är mamma.. Helt sjukt! För ett år sedan var magen på henne stor som en luftballong och nu finns lilla Ebba. Hon fyller ju snart 1 år. Undrar vad man ska köpa till henne då? Förslag någon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha är helt sjukt ja :) Men, du missade ju o vänta hem mig ju =( KOM IGEN säger jag bara PUSS

2008-08-19 @ 16:46:38
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag vill ha leksaker, kläder eller skor... De e alltid roligt:)

2008-08-19 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0