Haha.

Mycket roligt har vi bevittnat under våran vistelse här nere.
Kom ner vid 7 tiden i Onsdags, var och hälsade på Goggo en sväng då. Träffade lilla Adrian. Sandra och Hajdars bebis. Så söt han var!

I Torsdags hämtade vi Mange på stationen. Söt han var mitt lilla hjärta när han kom. Tur att jag har öron, annars hade smilet gått några varv runt. Gjorde inte så mycket i torsdags kväll mer än att ta det lugnt.

I Fredags var vi på systemet och inhandlade lite vätska inför kvällen.
Sen blev det promenad ner till stranden. Där hittade vi rester av en säl. Evo var snäll och visade oss den genom att rulla sig.. mums... *ryser*
Stod stilla en stund och tog en cigg medans vi kollade på Argos, Evo och Tira som sprang runt som galningar.
Jag och mulla stod jämte varandra och pratade när jag i min ögonvrå sen hundarna komma springandes och dom stannade inte även om vi stod där, utan dom fortsatte rätt in i sidan på Mulla så hon ramlar rätt ner på stranden. Fy vad vi garvade. Mange var tvungen att gå iväg en bit för att kunna garva. Shit vad det såg ut!
På kvällen var vi ute på stan. Först Zätas och sen Bratt. Riktigt kul att träffa folk man känner och har en historia med.

Igår, Lördag, blev det lugnt. Anna lagade mat och sen blev det film. Körde Mange till stationen vid 8 med. Satt och pratade lite innan tåget kom. Åh vad han såg ledsen ut. Som en liten Cocker Spaniel.. Saknade honom så fort han satte sig på tåget. Jag har varit med om distansförhållande innan. Men jag kommer inte ihåg att det var så här jobbigt.
Jaja, vi ses till helgen igen. Längtar som fan!

Idag ska vi åka hem :(
Ska bli skönt att komma hem och återgå till alla rutiner.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Näää, sprang verkligen vovvarna in i Camilla? HAHAHAHAHA - DÄR SER DU,syster - du ÄR liten! Mohahahahah! Nu kan jag sova gott :D

2008-08-17 @ 22:32:44
Postat av: Carrn

Du glömde ju mig o Ebba:) Puss puss

2008-08-18 @ 11:10:26
URL: http://carrrrro87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0