Falkenberg

Idag åker våran lilla familj (Jag, Mulla, Evo och Tira) till Falkenberg! Ska bli så skönt att komma hem.
Ta en sväng ner till havet och kolla, ska inviga Mulla i Krabbfisket.
Vi har packat alla grejer, damsugit och moppat golvet men inte fan ska vi åka än! Vi ska inte åka förrän vid 4 :(
Malin är ju här så vi ska vänta tills hennes buss går.

Kollade på Tv innan, för ovanlighetens skull, så helt plötsligt dyker ett ansikte upp som jag känner igen, inte nått "kändisansikte" som man har sett på TV några gånger. Det tog inte lång tid innan jag kom på att det var Tuba's fina ansikte som dök upp. Jag fick gåshud och tårarna var inte långt borta. Malou möter, Tisdag klockan 20.00 i TV 4
Glöm inte att kolla på det!

Imorgon kommer du till mig! Längtar som faen!

Kommentarer
Postat av: Lima

det räker med att läsa din å mullas blogg så ryser jag i hela kroppen.. inte för att jag vet vem det är men man har ju hört så mkt tråkigt om henne..

Du få påminna mig.. jag vill se det programet..

kram saknar dig.

2008-08-15 @ 00:26:05
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0