Va faaaaan?!

Har nu suttit i 30 minuter och försökt pilla i min läpp piercing som jag (dumt nog) tog ut för 2 veckor sedan.. Men nu ikväll vill jag ha i den igen.. Men det har vuxit igen. Hur fan då!?
Brorsan tryckte igenom sin i tungan utan några som helst probelm.. Efter 3 ÅR utan.. Då måste jag har extremt bra läkkött... Blir så trött..

Sitter förövrigt hemma.. Själv.. Som vanligt..
Korkat upp en vinare som fanns kvar från förra veckan.. Eller när det nu var.. Så den sitter jag och sippar på och kollar på Sing a long.. Shit vad jag är tantig.. Men skit samma.. Me like it that way right now.

29/4 kommer min älsklings Janika!

Kommentarer
Postat av: Carrn:)

Saknar dig så gumman! Love you! Pussa

2008-04-06 @ 09:42:05
URL: http://carrrrro87.blogg.se
Postat av: Anonym

klart jag menade dej ;)kooooom! loving you. puss!

2008-04-06 @ 22:07:47
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0