Kryssning

Fy vad jag pysslar och har mig idag. Blir en hastig trip till stockholm imorgon, ska åka på kryssning med min Jennica, och när jag ändå är i finland ska jag passa på att träffa min Jannika :P
Det är ju inte så lång tid kvar tills hon kommer hit, men det är ju inte varje dag man är i Helsingfors.

Så Anna har varit duktig och rakat benen (vilket inte hade gjorts på ett tag, hej brunbjörn), ska packa min väska snart men jag måste först komma på vad jag ska ha med mig...
Ska gå en långrunda med hundarna om ett litet tag. Det är ju riktigt fint väder ute, så då får man passa på..
Jag har fixat hundvakt, tack älskade Sara.
Så har jag fixat (tror jag) så att någon möter mig på Central Stationen i Stockholm imorgon.. Kanske till och med får skjuts ner till hamnen. :D

Kom ju tillbaka från Falkenberg i måndags. Skönt det var att komma hem några dagar. Är helt slut i mitt tänkande nu. Är många tankar som slåss om min uppmärksamhet just nu. Jag kommer väl få rätsida på dom någon dag snart förhoppningsvis.

Näe.. Kanske ska göra någonting vettigt?

Ett litet boktips (ja.. jag läser böcker ibland) I skuggan av värmen av Lotta Thell! Läs den!


Kommentarer
Postat av: sara

Klart jag ställer upp å är hundvakt. I lööv tira

2008-04-16 @ 20:29:38
Postat av: Mössan

Tira är blåst.....

2008-04-17 @ 12:07:17
Postat av: Sara

Tira är stört skön!!!!!! hon har kört järnet i dag :) Wiie. Så jävla underbar hon är.!

2008-04-18 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0