Jesus Christ!

Vilket äventyr!
Annas Kryssningsoskuld är tagen av Jennica, Jimmy, Therese och Pi (tack som fan!)
Jag måste medge att jag var lite nervös när vi gick på båten, var verkligen LIVRÄDD för att vi skulle sjunka (med min otur så hade det blivit en estonia)
Torsdag kvällen innehöll väldigt mycket alkohol, taxfree priset på en 50cl Koskenkorva: 63 SEK, det går ju bara inte att tacka nej till det!
Kollade in Sveriges man finalen i 15 minuter, tills min drink tog slut, gick då ner till hytten för att fylla på men blev haffad av Therese och Pi och hade därmed ingen chans att ta mig tillbaka upp på ett bra tag.
Jag missade alla nakna (halvt i alla fall) killar... Men det var skit samma så dryga som dom var.
Avslutade kvällen lite väl tidigt i hytten genom att total somna i sängen.

Skulle mött Janika i Helsingfors på fredagen men hade ingen teckning på mobilen och kunde inte ringa.
Sorry Babe! Men vi ses ju om en vecka!
Tillbringade större delen av Fredagen i hytten.. Anna mådde inte så bra :P
På kvällen var det full rulle igen för mina medresenärer medans jag tog det lugnt.
Anna och Jennica var på äventyr där vi träffade (hunk) trummisen Heiki och Mumin Kaptenskilainen Zoltan.
Satt i personalens dagrum i några timmar där det spelades gitarr och sjöngs för fulla muggar. Jennica dokumenterade med sin mobil kamera..
Vill upplysa folk om att Italienska hårdrocks basister och opera går inte ihop... Aj aj aj säger jag.
Vid 5 halv 6 tiden på morgonen blev vi hungriga.. Eller ja.. Hungriga hade vi varit i några timmar så Kaptenskilainen tog med oss upp till mässen där vi fick äta mackor, yoghurt och bullar till förbannelse. Men oj vad gott det var! :D

Sista ciggen innan läggdags blev 06.30 uppe på sundeck.. Kollade in soluppgången samtidigt, det var riktigt kallt, men ack så fint!
Gick en snabbvisit in till Kaptenskilainens hytt... Som inte alls var så lyxig som varken jag eller Jennica hade tänkt oss.. Men men.. Trivs du Zoltan så får det väl vara så.

Gick av båten vid 10 tiden på lördagen men än var inte festandet slut. Nej nej.
Blev en runda på Stureplan med Jennica och Mattias.. Måste erkänna att det var inte riktigt min grej...
Men gratis drinkar säger man inte nej till!

Återvände till underbara Linköping vid 15 tiden i söndags och här ska jag nu stanna i någon vecka.. Innan jag åker på nästa äventyr ner till Falkenberg!

Det var min kryssning.. I väldigt stora drag!   


Threesome (jag, jennica och Jimmy) ------------------->
Totempåle (Therese, Jennica och jag) ------------------->

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du gillade att kryssa huh? Bra att jag fått presentkort på en till då! *skratt* Kanske ska vila
levern liiite innan dess? ;D ...Den 1 maj är det jävlar i mig fest i Falkenberg. Är du på babe? Puss

2008-04-23 @ 11:13:37
URL: http://jennicalouise.blogg.se
Postat av: Anonym

Uppdatera om ditt liv! Wanna knowe.. ;)

2008-05-02 @ 14:45:35
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0