Cp

http://www.youtube.com/watch?v=TqwUiU8VVNU
Lyssna på låten samtidigt kanske är en bra grej för er som inte hört den! :D

Kära publik, ni har nu äran och chansen
Att höra en utav de allra mest roliga i branschen
Men få vet ju om att den här killen finns
Det är ju oftare dem annorlunda människorna man minns
Man ska helst sticka ut, vara tjock och från Gotland
Ännu hellre vara kurd eller kanske uppväxt i Norrland
Med homosexappeal eller rullstolspermobil
Jag är alldeles för normal för att märkas
Jag är ens inte cp

Cp, cp, ens inte cp eller gay eller opererad tjej
Inte cp, cp, cp, ens inte cp
Att sticka ut det är inte min grej nej, nej, nej

Det är så svårt att sticka ut, jag är varken snygg eller ful
Jag har ingen dialekt som är märklig eller kul
Är inte adopterad flykting med intressant färg
Är varken indier eller rödhårig, lång lesbisk dvärg
Har ingen spännande sjukdom som anorexi
Är varken transa eller bi, hur trist kan d bli
Har inte bitit min svåger på spy bar och tatt droger
Jag har allting emot mig från början
Jag är ens inte cp

Cp, cp, ens inte cp eller gay eller silikonstinn tjej
Inte cp, cp, cp, ens inte cp
Att sticka ut det är inte min grej, synd för mig

Jag har aldrig varit kung i kungsan och misshandlat andra
Försöker naivt att kvalitetsvägen vandra
Men det är inget som intresserar en nutida journalist
Att man bara jobbar på som en proffsig artist
Nej man ska helst stått och knullat i nån big brother-kanal
Ingen minns en sjysst kille som är kul fast normal
Och jag ligger inte gärna med herr Brinkenstjärna
Jag har allting emot mig från början
Jag är ens inte cp

Cp, cp, ens inte cp eller gay eller opererad tjej
Inte cp, cp, cp ens inte cp
Att sticka ut det är inte min grej, synd för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0