Ge mig glitter och glamour!

Fy vad jag hatar att vara sjuk! Man ligger inne och har inte lust med någonting. Känns som om världen skulle kunna gå under helt obemärkt av mig.

Ska ha lite skönhets kväll hos mig idag. Mulla och Sara tyckte att jag behövde det, så jag ställer upp..
Det är ju aldrig fel med lite sällskap!

Pelle är i Nässjö.. Skulle kolla på någon bil med en kompis, saknar min pryl! Vill bli pussad på och omhändertagen av den jag älskar mest! Han ska ju iväg imorgon och på söndag.. Kommer sakna!

Jag känner att det vi har är speciellt, det är på väg åt rätt håll. Det är på väg till någonting som jag vet att vi båda värdesätter högst här i livet! Det känns underbart att veta att det fortfarande finns människor som värdesätter familj och andra människor högst än materiella ting. Älskar dig för det du är! Allt du gör för mig är av kärlek och detsamma gäller allt från min sida! Du och jag föralltid!

Nä, helst av allt skulle jag vilja sätta i mig några alkoholhaltiga drycker och sätta klackarna i taket! Eller nä, det jag helst av allt skulle vilja göra är att åka ner till Falkenberg, kidnappa min älskade Jen, ta med henne till mig och festa! Saknar dig något otroligt!

Ja.. Men det blir det ingenting av nu.. Ska gå och ta en cigg för att sen sjunka ner i soffan och vänta på att mina vänner ska komma, sen blir det idol och skönhet för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0